Thaiföld – 10. rész – Phuket

Phuket, Kata Beach

A következő pár nap a pihenésé. Végre egy jókora alvás, és reggeli után a legnagyobb déli napsütésben lejutottunk a szállásunkhoz közeli strandra, Kata Beach-re. Homokos part, szinte kizárólag európai strandolók, long tail  boat-ok, napozóágyak, napfény és kellemes hőmérsékletű gyönyörű kék tengervíz.

DSC03281DSC03303DSC03360DSC03289

Persze 11-től 3-ig napoztunk, ahogy azt kell, de hát rövid volt az időnk, meg hát februárban csak nem annyira durva a nap Smile with tongue out

Délutánra már újabb szervezett programunk volt, egy helyben lakó magyar társasághoz csatlakozva mini-golfozni mentünk egy svédek által üzemeltetett golf klubba, ahol a házigazdáknak hála európai kaja is volt.

DSC03383DSC03396DSC03433DSC03412

Itt azért még nem ért véget az esténk. Kerestünk egy taxit és a patongi Bangla roadhoz vitettük magunkat. Erről nem tudtunk megegyezni, hogy mit lehet leírni és mit nem, így maradjunk annyiban, hogy DURVA!

Másnap nem keltünk korán, cserébe nem is csináltunk semmit Smile Délután egy kis strandolás, “szuvenírboltozás”, este koktélozás.

Az utolsó Phuketen töltött napunkon béreltünk egy autót és szétnéztünk a környéken. Az autó bérlés nem volt túl bonyolult, szinte minden sarkon kínálnak ilyet, akár 1-2 órányi taxizás áráért lehet autót bérelni, robogót meg még sokkal olcsóbban is. Először egy kedves thai-angol párral beszéltünk bérlés ügyben, de nekik épp nem volt alkalmas járművük. Aranyos sztori volt, hogy a thai csaj elmesélte, hogy amikor először volt Angliában, hogy meglepődött, hogy látszik a lehelete, ő olyat korábban soha nem látott.  Végül a bérlést, egy sokkal kevésbé kedves indiai fickónál tudtuk elintézni.

A autóval felmentünk a hegy tetején álló nagy Buddha szoborhoz, ahonnan nagyszerű kilátást is kaptunk szinte az egész szigetre.

IMG_3959DSC_1978IMG_3978

Később, a szállodai recepciós javaslatára a közeli templomhoz mentünk, ahol valami féle “búcsú” szerű rendezvény volt. Árultak mindent, a hami iPhone-tól kezdve, használt cipőn, és olcsó kajákon át, a másolt CD-kig.

Sötétedés környékén visszaadtuk az autót, és vacsora után megjött értünk a taxi, ami már a reptérre vitt. Innen kb 2 óra alatt Szingapúrba repültünk. Szingapúrról a következő részben.

Kategória: Utazás
Címke: , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Ha kérdésed, véleményed van, ki vele!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )