USA 2014 – 4.rész – Atlantic City

Szombat reggel esős napra ébredtünk Philadelphiában. A délelőttre tervezett további városnézést elmosta az eső, így hát csak az autóból néztünk körbe még egy kicsit mielőtt kelet felé az Óceán irányába indultunk volna tovább. A fizetős utakat jobbára elkerülve tartottunk keleti irányba. A nem fizetős utak is sok helyen 3-4 sávosak irányonként, de a nálunk jellemző 2×1 sáv itt tényleg csak a legalacsonyabb rendű utakon fordul elő. A megengedett sebesség kb 90 és 110 km/óra közt valtozik, de kicsit mindenki gyorsabban megy. Sokkal gyorsabban senki.

Ahogy közeledtünk az óceánhoz szerencsére alábbhagyott az eső, de sajnos strand idő így sem lett. Erős szélben és fogyogató felhőkkel érkeztünk Atlantic City-be. Az első benyomás nem volt túl kellemes a városról. Igazából a parttól kijjebb eső utcák eléggé putrik, aztán leértünk a partra.

SONY DSCSONY DSC

Bár nem volt igazi strand idő, azért így is elég sokan voltak a parton. Több kilométer hosszan húzódik a homokos part és közvetlenül mellette a Boardwalk nevű sétány hatalmas szállodákkal, kaszinókkal, éttermekkel, vidámparkkal, bárokkal, büfékkel, kifőzdékkel, meg az ilyen helyen szokásos dolgokkal. Siófok nagyban.

SONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSC

Sétálgattunk a parton, eszegettünk, iszogattunk, aztán este felé betévedtünk egy kaszinóba. Összemérhető méretű a vegasi társaival. A nyerőgépeknél rengeteg idősebb alak. Volt olyan terem, ahol a mesterséges égbolt és megvilágítás hatására teljesen elveszíti az ember az időérzékét. Amikor végül egy kitaláltunk az épületből hirtelen azt se tudtuk merre vagyunk. Mesterien tudják az embert teljesen szeparálni a külvilágtól térben és időben. Nehogy bármi el tudja vonni a figyelmet a játékról és a pénzköltésről 🙂 Iszonyat mennyiségű pénzt el lehetne egy egy ilyen helyen szórni.

SONY DSCDSC00828SONY DSCDSC00857

Ahogy besötétedett az eddig strandoló emberek egyre kiöltözöttebbekre cserélődtek. Csiniben mentek a vacsorázó és buli helyekre, és megindultak a szabadtéri zenés fellépések is. Az egyik legnagyobb attrakció a Boardwalk Hall épületére vetített 3D-s fény és hangjáték. Ezt még megnéztük, aztán már csak a szállásunkat kellett megkeresni. Atlanic City-ben szombat estére minden szálloda van nagyon tele volt, vagy iszonyatosan drága volt, így kb 30 km-re a parttól aludtunk.

SONY DSCSONY DSCSONY DSC

Másnap már New York-ba érkeztünk. De New Yorkról már nyilván már egy (vagy több) következő bejegyzésben.

Reklámok
Kategória: Utazás
Címke: ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Ha kérdésed, véleményed van, ki vele!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )